Dags att börja igen....

Efter detta jäääätttteelånga uppehåll är det dags att ta tag i bloggandet igen och komma igång, jag tycker ju att det är kul och framför allt ett bra sätt för släktingar i Finland att se vad vi gör här i Sverige.
Det har hänt så mycket sen sist, Noah har hunnit blivit hela 9 månader och det är nu full spetta på honom. Han är så himla go och snäll.
Resten av killgänget har fullt upp med innebandy/fotbolls träningar samt gympa, så det är fullt ös hela veckorna.

Idag har jag inte gjort många knop, var trött efter natten med Noah, han verkade ha ont i magen eller nåt. Han väckte i varje fall mig ett antal gånger. Två maskiner tvätt har jag i varje fall åstadkommit samt lite frukt och frukost handling på Coopan. Har nu på kvällskvisten suttit och hjälpt Freddan med sin CV och den vart riktigt bra. Hoppas han nu får ett jobb på den också, vi fick ju som sagt var en riktigt surprise när vi kom hem från semester att dom skulle stänga ner Sverige kontoret där han jobbar, jippikajej! Så just nu är vi panka, fågelfria och arbetslösa båda två. Ingen bra combo.

Idag blir det inga bilder då jag glömt att ladda batteriet i kameran och kan då inte ladda ur några bilder heller.

Nej, ska försöka slita gubben från jobbsökandet och ta en lite kvällsfika nu.

Kram kram på er och god natt....






Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Nejmen, det var väl inget ”men”? Trodde att det skulle komma en elak fortsättning på den söta början – tack :D Jag gör det i photoshop, har två likadana bilder över varandra där den översta är svartvit och den understa är i färg, sedan suddar jag i den översta bilden så att den undre kommer igenom (ofta inte på 100%, men så att det syns lite lagom) – får för mig att det ska gå att göra sådär med svartvit/färg även i gratisprogramet picasa (googla), men jag vet tyvärr inte hur :) Kramar

2011-09-18 @ 21:57:10
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0