Härlig lördag i Mulle Meck parken

Vi hade en helt underbar lördag och den började med att Fredrik var med Maxen på bamsegympa och jag gick på bandyträning med Jonte. Alltid lika roligt att följa med och titta på, men jag har lite svårt att sitta still och vara tyst, är gärna en sån där som vill sitta och vråla. Så jag får verkligen bita mig i tungan för att vara tyst.
Sen var det hem en snabbis för lunch och sen vidare för att lämna Sebbe på sin Mangateckning i Solna, det var första gången nu i lördags. Trodde han skulle backa och komma ut när jag såg hans lärare, hon såg ut som en Mangateckning själv, men han tyckte hon var cool.
Under tiden han var och ritade så åkt Fredrik, jag och småkillarna förbi Ica Maxi och köpte festis, bullar och varsin Icelattevanilj från Espresso House som ligger inne på Ica Maxi, jag säger bara mmmmmmmm. Har bara druckit Wayens Icelatte och den är god, men den här tog priset vill jag lova.

Drog sen till Mulle Meck parken borta vid Ursvik och det var en riktig höjdare tyckte killarna och lekte järnet medans jag, Fredrik och Noah la oss på gräsmmattan och fikade. Kanondag och höstsolen värmde riktigt rejält.
Så himla härligt, är glad för varje dag man får njuta av livet och se barnen så glada som idag tex.

När vi sedan hämtade Sebbe från sin teckning så var han riktigt nöjd och hade ritat helt otroligt fina bilder, nog enda konstnären i hela familj.

Som sagt var en jättetrevlig lördag med familjen, den enda vi inte fick med oss var våran snart artonåriga vampyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0