Mysiga Måndagen

Idag gick mer än halva dagen åt till mys i soffan med gubben, Noah och gofika eller sen gofrukost kanske man kan säga. Efter vi skickat Jonte och Benne till skolan och Fredrik skjutsat Maxen till dagis så kom Freddan hem och jag klagade på att det inte fanns någon frukost alls hemma, hade tänkt stor handla idag. Då är han snäll som han är och åker och handlar och kommer hem och säger att jag inte får titta vad han gör. Och vad kommer han med tror ni, värsta frukostbrickan med rostbiffmackor, blodapelsin juice och yoghurt mm. Han är då för otrolig.

Så Noah, jag och Freddan satt i soffan och mös med vårat fika ända till 10.30 och då gick vi alla tre och la oss en sväng i och med att Noah väckte oss klockan 05.30 imorse. Det var så mysigt och gosigt, det behövde vi alla tre. Sen segade väl hela dagen sig lite i samma mönster, men jag storhandlade i varje fall och körde några maskiner tvätt.

Sov gott och krama era käraste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0