När våran sjätte prins kom till världen ♥, del 2 101125-101126

Men under kvällen vart det värre så jag bad Fredrik hämta min dator för att klocka mina värkar med varktimer.se. Problemet är att jag aldrig någonsin har haft regelbundna värkar med något av barnen jag har väntat. Började i varje fall att ta tid första gång vid 22.00 och då var det 7 minuter mellan värkarna, vid 23.00 så var det 9 min mellan värkarna och vid 03.00 så var det 1 min mellan värkarna, men däremellan så hoppade tiderna hit och dit. Sista klockningen gjorde vi vid 03.34 och sen slutade vi för då hade vi insett att det kommer bli bebis snart och att det här inte är förvärkar. Men än hade det inte kommit någon slempropp och det tyckte jag var konstigt. Ringde förlossningen under natten och frågade lite hur jag skulle göra, för barnmorskan hade skrämt upp mig att jag måste åka in så fort jag känner av värkarna för att barnet ligger så långt ner. Men dom tyckte ändå att jag skulle avvakta. Försökte vila lite mellan värkarna men det var svårt, kände mig väldigt nervös och fick darrningar.





Lill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0