13 år idag

Idag har jag och min käre man Fredrik varit tillsammans i 13 år. Det har varit härliga 13 år med både med och motgångar, mycket kärlek och mycket skratt. Men även tårar och jobbiga stunder. Vi har starka band till varandra annars hade vi inte varit tillsammans idag, för vi har haft väldigt lite hjälp med barnvakt mm och därför väldigt lite stunder tillsammans.
Tyvärr kan vi inte fira tillsammans idag men jag tänker på honom hela dagen och hoppas han får en superbra dag och att vi någon gång kan åka till Rom och fira, bara han och jag. Det skulle vara en dröm som slog in.

Älskar dig, puss och kram....


Kommentarer
Postat av: Maria/Javabönan

Grattis grattis!!



Kraaaam

2012-04-10 @ 15:40:08
URL: http://javabonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0