Gott & blandat

Idag blev det lite gott och blandat på det vi gjord. Vi var ute och jag hade precis stoppat i strömsladden till vedklyven och då börjar det regna, så då försökte vi oss på att tända eld på våran jättebrasa med ris men det gick inte för det var för blött. Då lastade vi på nytt ris på släpvagnen istället och det gick bra :).
Sen var vi i källaren och skrotade, vilket jag inte tycker är kul. Förra gången vi var här så råkade vi ut för en vattenläcka och det var saker som hade blivit förstörda av vattnet som jag stod och slängde i säckar, blläää, äckligt. Men det måste göras. Småkillar fyllde på vedförrådet i källaren mot 30:- var. Härligt med barnarbete!
På eftermiddagen kände jag att jag måste få en stund för mig själv så jag slängde ner Noah i vagnen och tog en powerwalk på 3,60 km. Inte det bästa vädret att gå i precis, i och med att det ösregnade. Men det var skönt efteråt.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0